Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

♥ bukan KiSah CInta.rOmeo n Juliet ♥


My          is Belongging         to          him....


 Nama hencik sayang sayer ni...
Muhammad Fadhullah bin Isa..
berasal dari Kluang Johor... lahir pada tarikh
anniversary kiteorang... n tahun nyer..
same je ngan tahun kelahiran aku.. =)
 means we all ni sebayer la yer..

bekerje sebagai ....
'suke ati' manager...
means.. aku pon tak paham ngan dia..
jap nak keje sndiri.. jap nak keje ngan org..
ape yg aku boley buat.. ialah sentiasa bagi 
sokongan dan dorongan pada dia..
supaya berjaya dalam ape pon yg dia wat..
berdoa untuk kebaikan...

kiteorg mula kenal..
sebenarnyer.. pada awal june 2012..
masa tu.. hencik sayang baru je masuk keje kat syarikat aku bekerja..
ASL Enterprise.. so sume ttg dia mmg aku la pegang kan..
sbb aku yg wat surat pelantikan dia pun.. :)

Mmg dari awal pon... hencik abg aku ni..
da terus terang dia sukakan aku.. tp panjang nak citer...
sampai la.. akhirnya pada 16HB.September 2012... lebih kurang 3 bulan lepas kenal..
aku decide.. tuk terima dia..
dan alhamdulillah.. aku serasi ngan hencik abg aku ni..

ape yg aku harapkan.. mudah2an..
hubungan yg terbina nie.. akan kekal sampai ke akhir hayat..
dan paling penting... mudah2an ada jodoh antara kami berdua..

doa2kan kami yer.. 

p/s - hencik abg.. i love u so much, maceyh tuk sume....



yang mencintai kamu sejak awal kamu di sisi..,

~Nurfazreen Mohd Shariff..~
SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐