Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

13 Ogos 2016

DiariHati : ' After A year ; Punyer La Lama tak Post kt Blog '

السلام عليكم و رحمة ا لله و بركاته

Hi semua.... wat mende tu? 
lama aku tak post ape2 dlm blog ni... jgn cakap sawang... lipas pon ada..
hahahaaaa....xada ape sangat aku nak share kat sini... 
cuma... Alhamdulillah~ aku dah 3 tahun berkhidmat sebagai PTPO N17...
Taon ni naik Gred N19... syukur~ syukurr~ pada ALLAH swt....

Anak? masih belum ada rezeki lagi... doakan yg terbaik buat aku dan suami k..
moga ada berita gembira buat kami tahun ni...
fightinggg~~


Semalam... aku dan suami dinner Kat Api2SteaBoatGrill with aisyah dan adik2 yer...
bole tahan gak benda nyer... unexpected...~ siap ada laok paok bagai..
tp... lebih kurang mcm seoul Garden.. cuma version melayu..
aku suka makan kat situ... just udang... awat lambat nau keluar. huwaaaa...~
aku dah nak balik... bru nampak ada udang... cedeyhhh... hahahahaha

nah aku share sikit gambar kitorang smlm...





Ni Tudung.. Yg Aisyah dan Hawa bagi smlm.. mekasih tau.. terharu akak..
akak xder ape pon nk bagi kat adik2 akak ni.









 Akak dah anggap Aisyah mcm adik akak... dri taon 2012.. 
masa akak keje kat company abah Aisyah.. smpai la skng..
kite still contact kan...
aisyah pon dah nak habes study..~
moga lepas ni... Aisyah akan lebih maju dalam hidup..
stay strong.. stay happy... dan teruskan menggapai impian...

Next time, kite pi makan2 lagi k... insya'Allah ada rejeki...
pi seoul garden plak...



With Love,
 
SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐