Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

05 September 2015

Diari Hati : '' .... Hampir Setahun Sudah .....''

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته 

Teringat hampir 3 tahun lepas.. tahun 2012... bulan 6.
itu adalah kali pertama kami berjumpa..
bermula sebagai rakan sekerja... 

pada waktu tu, aku masih leka dengan kehidupan aku...
masih mencari siapa aku.. dan masih tercari2..
 apa yang aku nak dlam hidup ni..
penuh tanda tanya. berbagai dugaan. berbagai cabaran..
haishh... teringat zaman dedulu.. rasa nak senyum ada..
nak nangis pon ada.. hihi.. ape pun. itu semua dah tertulis...
apa yang berlaku dulu... menjadikan siapa aku hari ni...
merubah aku menjadi lebih baik (insya'Allah)...
banyak kesilapan yang berlaku.. pastinya untuk aku belajar..
perbetulkan diri... ye dak ... Alhamdulillah...

** back to the topic... (jauh nau imbau kenangan)...

dalam berkawan dan mengenal hati budi masing2...
beberapa bulan pastu... 
kami pilih untuk lebih dekat mengenali hati antara kami..
bukan senang.. yerla.. nak mulakan dari A~Z...
nak memahami satu sama lain... memang bukan perkara yg mudah..
tapi dia mmg seorang yang sangat penyabar...
dan sgt baik ..sbb terima aku.. apa ada nya...
dengan setiap kekurangan diri.. dengan mcm2 perangai aku yang pelik2..
tipu la.. kalau kate.. semua nya indah je tiap2 masa...
gadoh2 tu... mmg satu kemestian.. hahaha....

lepas 2 tahun mengenal hati masing2...
aku rasa... dia la yang paling tepat. dan paling layak...
untuk menerima kasih syg diri ni sepenuhnya...
dan dalam masa yang sama...
aku pon dah bosan... duk membujang..
mmg tak ada pekdah.. membujang lelame.. kalau dah ada calon didepan mata.
dugaan dunia ni. hanya Alla swt yang MAHA mengetahui...


lepas cicin risik disarung dijari pada 15 Mac 2014...
akhirnya pada  13 september 2014...  
aku sah menjadi isteri kepada Muhammad Fadhullah Isa...
tinggal la segala kehidupan aku yg dulu...
sekarang kehidupan aku... hanya buat Suami, keluarga dan Yang MAHA Esa...

alhamdulillah.. hampir setahun...  
sekarang ni... kehidupan kami bahagia dalam sederhana...
susah dan senang bersama.. gelak tawa, gurau senda..
dia la kawan, dia la cinta, dia la teman gadoh... dia la suami ku kini..
syukur ya ALLAH swt... aku dah keluar dari kesunyian yang tak dpt nak aku ceritakan... hanya mampu aku bersyukur..
kerana dipertemukan dengan Dia.. 
yg dulunya tak aku kenal.. tp kini segalanya..

Alhamdulillah...
sekarang ni.. syg Berdoa... mudah-mudahan.. 
cepatla kite dikurniakan Baby yang comel-comel,debap-debap..  hihi~
kompom meriah rumah kite nanti..
dan syg moga kasih syg kite ni.. berkekalan sehingga ke syurga.

terime kasih untuk segala2nya.....
i love you to the moon and back...


 
 

 With Love,


 
SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐