Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

11 Mac 2014

Next Chapter :‘’ 15.03.2014, permudahkan la…… “

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته 


Sambil duduk depan computer….
Sambil Tv kat ruang tamu terpasang citer ntah pape….
Aku sensorang.. melayan serabot memikirkan..
Perihal majlis merisik sabtu ni..
Hrm….. rancang nyer… nak buat kol 11.30 pagi di rumah pakcik kat kandang…

Mak plan nak masak Rendang, Kuah Lodeh dan…. Ketupat…
Kek secret resepi along sponsor.. Mekasih Along!!

Maybe.. ada kuih sikit…
(………………off record jap……….) * Tiba2 teringat… nak tulis apa barang nak beli esok…
Fuh… walaupun… baru nak majlis merisik…. Aku punyer stress.. bercampur baur…
Bulan ni… bulan yang agak Bz dak serabot untuk aku..
Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…!! L
Aku harap… ape yg aku dah susunkan untuk aku dan ard … akan berjalan dengan lancar..
Moga2… kedua keluarga dapat disatukan… moga2… ini adalah jalan terbaik buat aku dan ard..
Masa cepat sangat berlalu… rase nyer… baru semalam aku plan ngan ard tuk majlis merisik bulan 3… tup2… dah nak dekat sangat majlis nyer…
Ya Allah kuatkan la hati hamba mu ini…
Maken dekat majlis.. maken kerap plak aku nak berbalah ngan mak aku… aduyaii…
Senyapp aren.. syuuuuuu… jgn nak duk temper sangat….!
Usaha, sabar dan tawakal…
Insya’allah.. majlis akan berjalan dengan lancar… 3 hari lagi… dupp dapp.,. dupp dapp..
Yerla.. memang la.. aku dan ard dah kenal.. hampir 2 tahun… tapi… dengan family dia… huhu..
Kenal2 gitu je… harap2… semua nyer berjalan lancar.. aminn Ya Rabbal Alamin…




                                       #Teaser For the next post




With Love,


 
SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐