Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

10 Januari 2014

Throwkback (Part 1) : ''Alhamdulillah... Lulus sudah..''

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته 



 Alhamdulillah... hanya itu yang mampu aku ungkapkan... 
Allah s.w.t mempermudahkan segala niat aku... dan akhirnya.. lulus gak exam yang aku susah hatikan ni.... exam Menaip KDN pun aku LULUS... baru tau hari ni (10.01.2014)~ 

aku berharap... lepas ni... pada tahun 2014... satu perancangan besar yang aku buat.. ..
turut dipermudahkan ALLAH s.w.t~ 

mmg satu ape pon aku tak buat lagi.. tapi skarang... pelahan2.. aku plan dan buat..
mudah2an... semua dapat terlaksana dengan sempurna....

lepas nie... aku tunggu 24.02.2014... untuk mula prepare.. permohonan pengesahan perkhidmatan.. YA ALLAH s.w.t.. hanya DIA la yang Mengetahui.. betapa aku bersyukur dengan apa yang aku miliki sekarang..

''usah takut kehilangan dan kekurangan hari ini... tapi bersedialah... untuk berbangga dengan apa yang ALLAH s.w.t sediakan buat kite di masa depan'' 

Insya'ALLAH... segala yang kite tak dapat... pada hari ini... bermakna... ada sesuatu yang dah DIA rencanakan buat diri kita... kite hanya perlu berusaha dan terus percaya pada kasih yang MAHA Pencipta ALLAH s.w.t...
 Bukan la berharap... untuk mendapat ape2 balasan.. tapi kite perlu yakin.. kan?

oke la... nak pi tgk MAHARAJALAWAK MEGAAAAAAAAAAA....

babaiiii.... lebiu...



 




With Love,
 
SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐