Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

04 Oktober 2013

Diari Hati : '' Alhamdulillah... settle dua exam...''

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته 






Alhamdulillah......
selesai dua exam penting untuk pengesahan perkhidmatan..
tapi baru selesai amek exam...
result nyer.. tak tau la ape cerita....

adui...

exam JPA... amek kat melaka je.. kat World Youth Hotel..~
exam Menaip.. kene amek kat Putrajaya... along tolong booked kan hotel tuk aku ngan ard..~ maceyh along.. sbb support ...~ ard tolong bawak kan aku ke KDN...

 syukur.. aku da pon amek exam.. k

skunk tunggu result je... insya'allah... akan lulus..
kalau tak.. kene la amek yg baru.. huhu..

exam menaip tak susah.. tapi berkali2 gak aku cek ape yg aku taip..
hahahaa... rase lawak giler.. mcm baru belajau menaip pon ader...
yolah.. kite ni tangan tak bedung.. madang ader typo...

exam JPA yang susah..
mcm tak cukop mase je menjawab.. tp aku tawakal je..
yerla... dah itu je usaha aku... xbole salah kan sesaper dah..
wuwuwuuu >> nyesal perbuatan sendiri..

ni hah.. ader la dua tiga gamba we all masa kt KDN...
ai dengan hencik ard chenta ati ai...

                                    Terime Kasih syg.. sebab selalu teman.. dan bagi support



With Love,
 
SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐