Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

21 September 2013

Diari Hati : '' study mood... xada.. ''


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

erm... oke... actually.. erk.. adui....  HAHAHAHAA...

oke2.. siyes2.
sebonar nyer.. aku nak start study.... untuk exam JPA ngan ujian menaip... awal bulan 10 nanti... tp mood tak datang2... ashaner nak wat ni?

buku yg kat atas tu.. sebenarnyer.. dah nak 4 bulan aku simpan wat pekasam kat uma..
ni la baru aku nak kulau kan.. dari lemari.. 
tapi rase nyer.. dah 3,4 ari .. tersadai atas lantai... 
sbb nyer.. aku lagi sonok layan movie..
dari pk nak study.. hahahaa

itu perangai buruk aku dari zaman diploma dulu..
kalau nak wat asssingment.. biar last minute... esok nak exam.. hari ni.. baru study..
itu la... rahsia kejayaan sayer.. mendapatkan 3.0 pointer .. jer! 

adui.. kemalasan merajai diri..
tapi angan2 tinggi.. nak lulus dengan jaya dan bergaya nyer..
tapi.. study malas.. sungguh angan2 mak jenin la aku ni..

sebonar nyer..  
hari nie.. banyak aktiviti aku kat rumah.. pagi jer... 2 movie aku layan...
lepas zohor.. bawak mak pi shopping barang dapo.. pastu... balik uma kol 8.
feu.. penat oi..
balik nak study.. mang idak ler..
mana tak nyer.. layan AF 2013 plak kan.... haha

best kan... idop jadik mak jenin ni.. (bukan mat) ...
pastu... biler hari exam.. baru nak menggelabah...
harap2.... mood ni.. datang esok pagi.... feuuu feuuu (wat yoga)....

doakan aku... dapat buat yang terbaik.. untuk exam.. pengesahan jawtan aku ni yer..
walau pun nampak senang..
tapi rase macam nak amek  Final masa diploma dulu..
feeling student tol.. (terasa muda remaja)...

nie demi masa depan aku.. dan keluarga.. yer.. kerjaya.. tak sama macam masa belajar..
tapi zaman belajar la.. yang membantu aku berdiri... untuk.. memcapai segala.. 
impian aku..~ 

insya'ALLAh... settle... semua yang dirangcang untuk tahun ni..
dan tahun depan (satu plan terbesar dalam idop .... dub dab.. dub dab)...
aku ingat... nak apply sambung degree..~ 
itu impian aku... 

apa pun..
exam SAH jawatan nie yang penting.
doakan aku yer..!!
sayang semua..

.

.

.

.



p/s - dengar2... bole bawak masuk dewan exam... harap2... betul la.. 'dengar2 tu',,, hehe~
tapi.. pengalaman mengatakan.. tak semestinya... buku ada kat sebelah.. ko bole jawab soklan tu ren!
yg paling penting.. usaha.. berdoa.. dan tawakal!

k.. sayang sume.. babai....



 With Love,
 
SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐