Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

16 Julai 2013

Diari Hati : '' RAMADHAN ya Marhaban''

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته 

 Alhamdulillah.... hari ni.. genaplah seminggu berPuasa... untuk Tahun 2013 ni..
syukur sangat... tahun ni.. awal Ramadhan aku dapat sambut.. dan paling best..
mak ada ngan aku... hihiii.. terasa nak bermanja lagi kan...
dah besau bangka pon nak ngengader..~ huhh sukeati aku lerh... (^__^)Y

so amacam pose korang sume?
oke? ader ponteng2 tak.. (budget cakap ngan dak skola sume)
pada sape yang duk tak puase tu.. bawak2 la bertobat..
dah tua kan.. sila la puasa.. entah taon depan dapat gase ke idak nak puase nyer yer..
hihiii`~

Minggu ni... 
mak ke sepang.. rumah along..
so gamak nyer la.. aku kene masak sendiri.. tuk berbuka..
nak beli.. mmg tak la..
aku dah ler pemalas nak membeli ... kedek pon yer... biasala.. jimatttt.. nak gayer..
kite gaji ciputtt~ banyak lagi nak pakai wet kan.. hihii..~

smlm wat cobaan memasak AYAM MASAK SERAI...
haha.. nie sume bahana belek resepi kat internet ler..
erm... laok bole tahan.. cume biasala.. Bulan puasa..
bukan bole rase (alasan..)
so rase nyer.. tak la sesedap mane.. tp alhamdulillah..~
ader la laok tuk smlm... hihi..~
hari ni..
 aku nak masak Sardin kicap je.. 
nanti aku post.. cara2 nak masak sardin kicap ni yer... 
mudah.. cepat dan sedap dimakan..~

oke la.. aku nak masak.. da kol 6:40 ptg ni..
hihi..

k bai... ti nyambung lagi ek..
assalamualaikum..
.
.
.
.
.

 *hasil editan kat perfect 365  (PC version)



With Love,
 
SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐