Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

03 April 2013

Diari Hati : '' .......kerana dia ada untuk ku....''

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته 


 Haip ...... ape kabar..?
erm... now.. dah 38 kali aku call hencik ard.. tak jawab..
actually.. ari ni.. dia teman kan aku...
tuk settelkan sikit hal.. alhamdulilah.. sume dah selesai..
dan lepas tu... dia teman beli barang keperluan...
dan layan kan aku tgk citer ''the croods'' kat wayang..~

maceyh ... kepada seorang sahabat, teman, kawan gado...
dan insya'allah.. jika diizinkan Allah s.w.t ... bakal peneman hidup ni suatu hari nanti..

emm... oleh kerana dia tak dapat nak dikesan..
maybe tido kot... kt memane.. sebelom sambung gerak lik kluang..
(isau dan cuak  jugak ni... manoo laaaa ekauu ni jang.)
aku nak citer sikit la ttg dia..

ye yeee....
dia la boypeng aku... sejak hampir setahun yang lalu..
dan alhamdulillah... sehingga sekarang...
perasaan ni masih mcm dulu... 
entah la... dia la satu2 nyer lelaki yang paling sabar dengan kerenah aku..
dan mudah2an.. kalau kuat jodoh ni... lepas kawen.. kaseh dia tak berubah..
ehem2... teromentik la plak..

buat masa ni...
aku akui... mmg aku belum mengambil langkah lebih jauh.. dengan berjumpe keluarga dia.
tp rase.. masa da dekat da kot.. 
nak atau tak... aku perlu siapkan diri. untuk berjumpe.. Ayah, kakak dan abang kepada ard.
yerp.. walaupun tak penah jumpe...
serba sedikit... aku tau.. keadaan dan gambaran ... keluarga dia..
mudah2an... segala2nya nanti oke2 aje...

buat masa ni.. 
aku tgk.. ard dengan family aku.. oke je... harap2 berkekalan la... 
sampai tiba masa nyer nanti kan.... (^____^)

dulu....
pada awal nyer.. mmg banyak perbezaan pendapat antara aku dan dia..
dan bole dikatakan.. ada jugak la.. berlaku selisih faham antara aku ngan dia..
tp disebabkan kesabaran dia.. yang sentiasa cuba untuk ikut rentak aku..
alhamdulillah... ikatan ni.. dah hampir setahun pun... yeyy!~

dan disaat ini..
memang dia banyak sangat bantu aku.. bagi semangat dan dorongan..
dalam ape jua keadaan.. aku bersyukur...
sebab... Allah s.w.t pertemukan kami... cuma satu doa aku..
mudah2an.. ikatan ini... berkekalan.. dan segala impian aku dan dia.. terlaksana...
sedikit masa lagi... insya'allah...~ (tolong amin kan yer.....)

untuk en abang... a.k.a kawan karib sayer....~
terime kasih ... sebab teman pagi tadi.. pg sane..
tanpa abg.... tak tau la... mane nak datang kekuatan dalam diri ni..
dan Tahniah sayang...~ sbb dah dapat keje kt Jaybee~ 
keje rajen2~ dan pasni..kite akan settlekan hal2 yg tertangguh selama ni...
i will follow u (nampak tak org kuning??)~ 
Love u..~ from the start.. n insya'allah.... til the end~amin...

 


 the Moment u says '' i love u''... is the same where my heart said '' i do love u''..~



With Love,
 
SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐