Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

18 Mac 2013

Lagu Bersama Selamanya - Ost Telemovie Walit Walid

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته 


Atas permintaan Kawan2~
Nie aku sertakan Link Youtube dan lirik Lagu untuk Ost Drama Walit Walid tu.....
(^__^) ''Bersama Selamanya - Abong & Reen''.... Hantukkkkk~



Lirik -Bersama Selamanya - Abong & Reen

*-Biar hati ku Kau bawa pergi..
agar Cinta Kau sedari..
Biar mimpi .. Aku .. Kau dakapi..
Hanya Kau senangi jiwa ini.

** -Cinta..... Cinta warnai langkahku..
harumi setiap Nafasku..
aku.. aku tak berdaya lagi..
sinar mu tusuk hatiku..

c/o - 
~Sesungguhnya ku telah jatuh cinta..
Luluh sluruh Jiwaku...
Engkau.. memahami diri ini.
ku tak mampu hidup tanpamu..

Tuhan.... aku benar menyintai nya..
bergetar rindu melihatmu..
sendu.... kalbu ku ungkap inginku.. 
untuk dapat ku hidup bersama..... (Selamanya....)

(Ulang ** & c/0 ) 




With Love,


 
SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐