Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

16 April 2012

DIARI HATI : '' YA ALLAH .. Kuatkan hati ku''

Assalamualaikum

''bukan aku mencari hitam nya kabus.. tetapi aku menanti munculnya indah pelangi''
 
setelah apa aku lalui... aku semakin sedar.. terlalu banyak silap aku...

terlalu jauh leka aku...~ terlalu aku alpa dengan segala apa yang berlaku..
hati ini.. sangat berat mengakui sesuatu kebenaran...
hati ini sangat sempit untuk memulakan penghijrahan..
bila kah akan terbuka pintu hati ini untuk memulakan nya semula?
bilakah akan hadirnya keredhaan untuk aku meneruskan nya??

mencari diri sendiri di dalam bayang2.. mmg tak akan bertemu jawapan...
mungkinkah akan ku lemas di dalam pencarian ini?
atau mungkin kah akan aku miliki gemerlap indah cahaya itu nanti?
hanya aku mampu berdoa.. moga tidak karam di dalam pelayaran..
dan moga diberi seribu kesempatan untuk aku perbetulkan segala kesilapan..

INsya'ALLAh~







coretan ikhlas,
 
SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐

08 April 2012

DIARI HATI : '' Sakit Sangat dalam hati''

:: ASSaLaMuaLaiKUm ::
  


''menjadi beban kepada org lain adalah perkara yang paling menyakitkan''

saat nie segalanya membingungkan~ mcm2 benda jadi dalam satu masa...
YA ALLAH s.w.t, betapa kuat ujian mu kepada aku ya Tuhanku~
sesungguhnya segala ini membuat ku belajar menjadi lebih dewasa..
dan menyedarkan aku tentang banyak perkara~

insan yang aku harapkan ada disisi saat aku memerlukan..
ternyata lebih tega menjauhkan diri.
dimana kamu sayang? saat aku memerlukan?
kenape menjauh? tiada lagi kepercayaan...
sesungguhnya yang MAHA esa lebih mengetahui segalanya..

>>

buat insan terpenting dalam hidup aku...
sesungguhnya bukan lah niat aku untuk membebankan kalian..
tidak terlintas di hati ini.. untuk menjadi bebanan buat kalian..~
seperti apa yg diperkatakan... 
aku sedar banyak silap salah aku... dan aku lebih selesa mendiamkan diri..
berat aku melalui hari2 mendatang sendirian...~
tp aku gagahkan juga.. kerana aku ingin meneruskan sisa kehidupan ini.
aku lalui hidup. senormal yang aku mampu...
kalau di hati ini. aku hanya ada kamu semua..
tp hakikatnya.. kalian terlalu sibuk dengan kehidupan masing2..
dan kehidupan aku.. aku yg perlu lalui sendiri..
aku redha.. tak pernah aku merungut.. walau sekelumit pun.
tp siapa lah aku untuk menjadi setabah tu?
aku hanya seorang gadis biasa.. yg sangat mendambakan kasih sebuah keluarga..
dan aku tak memiliki ape2... hanya berharap kuasa tuhan merubah segalanya...

berat rasa perasaan.. menerima ape yg diperkatakan..
tp ape mampu aku lakukan? aku hanya mampu hadapi semua ni dgn senyuman...
hanya mampu menguatkan hati semampu aku..
moga aku kuat dan tabah.. menghadapi hari depan..
Insya'allah



coretan hati oleh,



SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐