Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

23 Mac 2012

DIARI HATI : ''sementara cuma''

 Assalamualaikum...

  ''...................bermuka2?? ........apa motif awak sebenarnya nie?? ''



 now xtau apa nak diungkap.. kenape perhubungan kita,
berpasang surut macam nie? kenape saya perlu hadapi nie semua..
setabah mungkin saya cuba kuatkan hati ini untuk bersama kamu..
seikhlas mungkin saya cuba tulus mengasihi kamu..
bukan saya tak kuat dengan dugaan, tp saya penat..
saya penat dgn setiap ketakutan menerima kemungkinan kenyataan..

''dia mmg jauh lebih baik dari awk, dia lebih layak untuk saya...
akhirnya saya akan tetap bersama dia... dia akan miliki sy...
 dia jaga saya baik2 slama nie, dia ada setiap masa tuk sy...
dia tau cara sy, byk saya didik dia.. dia dah paham cara saya....'' 
(dn mcm2 lagi....)

sakit nya saya mendengar semua itu.. terasa berputar setiap ruang dunia..
terasa hati sakit... mcm ditoreh2... hanya airmata menemani setiap 
luka yg tercipta.. sekuat mana la saya menahan semua kata2?
tajam dan berbisa kata2 kamu.. saya redha..

saya dah mencuba semampu saya untuk mempertahan kan kasih ini..
saya yang salah.. bermain dengan api dan bermain dengan perasaan..
tp saya ikhlas.. saya sayang kan awk saat ni..
jaga lah hati dia yang awak syg.. 
saya xada ape2 motif atau niat jahat disebalik ni sume..
saya tak paksa awak untuk tetap disini... 
cuma sy mintak awak percayakan saya.. 

selama ni.. saya mmg slalu dikasari dalam cinta.
dgn kata2... tiap kali mmg sy akan menangis,, dn makan hati je...
tak sangka... sy masih merasai itu saat ni..
memeluk diri sendiri saat airmata berjujuran...
adalah saat paling menenangkan... saya masih memiliki diri saya..

saya tak ada niat untuk merosak kan hubungan antara kamu berdua..
saya rasa hina sangat dengan tomahan dan tuduhan kamu.
terima kasih cinta.. sekali lagi.. ia menyakitkan...
namun saya redhaaa dgn ketentuan..

mungkin sekarang kamu dah mula lupe setiap kemanisan itu..
kamu dah mula benci kan saya.. atas dosa yg saya sendiri tak tau...
namun... saya tak kan pernah lupa..
setiap gelak tawa dan kasih syg kamu beri.
segalanya terlalu indah... sehingga pemergian ini berat terasa..

kamu boleh buat ape saje pada saya.. lukakan saya , sakitkan badan saya..
tp tolong la...... jgn siksa hati saya lagi... jgn lukakan perasaan saya.
kerana sy hanya memiliki hati ini... 

kamu..
saya kembalikan separuh hati kamu kembali... berikanlah kepada yg lebih berhak.
sy tak layak untuk hati itu.. tp semangat saya.. akan tetap berada di hati kamu..




coretan hati yg terluka dn kosong,


SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐

18 Mac 2012

DIARI HATI : ''semua tak sama''

''Semua tak sama... tak pernah sama.. apa yang ku sentuh.. 
apa yang kecup.. sehangat peluk mu.. selembut belaimu..
tak ada satu pun yang mampu menjadi sepertimu..''  - (padi-semua tak sama)


'' ASSALAMUALAIKUM..''


now, jiwa kembali celaru seperti sedia kala..
banyak lagi perkara yang perlu aku fikirkan...
dan banyak juga perkara akan berubah.. semuanya untuk kebaikan bersama..
aku tak mampu menjanjikan cinta dan tak mampu membalas segala perasaan..
kerana suratan takdir .. aku tak mampu pergi dari sini...
walau kesetiaan ini masih terpahat. namun aku tak berharap ape2..
hanya aku masih ingin berada di sini.. 
ingin menikmati dan merasai hadiah dari ALLAH s.w.t,
tak mungkin mampu aku menukar ganti dan mencampak kan perasaan ..
bukan semudah tu. 
aku mmg tak mampu memiliki, tp aku juga tak mampu menipu diri sendiri..

 
 
coretan hati,

SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐