Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

12 Januari 2012

★★Hanya iNgin berjiwang★★

 Assalamualaikum sayang2 ku semua~ (Jawab2 jgn tak jawab)


jiwa kacau aku hari nie mcm ader mood Bunga2 dalam hati ader taman, bhahahaaaa~
(suke aty den la yopp)
now, di masa dan ketika ini.. aku sorang yang sedang single bUT not available.
bohhhh!!! y x available pulak tuh?? 
(kU BUDGET diriku howt seHowt Shila hamzah, bhahahaa~)

grrr... mengong la aku ni kan.... huhh!! tapi fedUlikk hape.. da jum sambung jiwa....

kenape aku kater aku kater aku xavailable? humm jawabann nyer adalahh..
sajer je nak test market.. bhahahaa.. hehe~~ xla.. aku sebenarnyer saje je ckp camtuh.
banyak lagi mende nak dPK kan.. tapiiiiiiiiii, kalau tuhan hadiahkan sorang mamat
muke macam aaron aziz, atau setidak2nyer muke iras2 aaron ker.. ngee!! muke cam abg 'amanWan' hahhhhhh~~ sopo dio yopp?
.
.
.
.
.
.


terime kaseh en GOOGLE

 wee~~ ensem kan, abg vloger yang best, kowang search la kt YOUTUBE.. meme terbaek.
anyway, aku ada post sumtin kat FB dia, unbelievable dia reply... haMBOiii!!
melompat mak ....!! walau hanya satu dia balas.. akak da cuKOP puas atY da deq!
bhahahahaaaa... ni hah bukti nyer...

.
.
.
.
.
.
.


HUk! HUk! 
berbalik pada cerita asal nyer oke... ngahahahaaaa   ^______^
  tuk pengetahuan sume, (pada sape2 yang kesah la)
wat masa sikalang, aku nak tumpu pada carik kejaan. 
then sal idop. then baru la sal soul-mate.
puhh!! ayat akaq! nak howt je kan.
humm...~ mmg la sunyi xder cinta manusia.
tp wasenyer.. wat masa ni, agak tak sesuai tuk aku bercinta.
lebih bek berkawan, lebih indah.
xyah nak pk byk sgt kan..

tapi, sejujurnya.. aku windu kan si dia yang dulu penah bertakhta lam aty ni.
(puh, berpeloh!!)
entah nape, bile duk melaka.. terlalu byk kenangan berputar lam otak aku ni hah..
sume nyer wat aku tersenyomm jer..
tapi... kenyataan nyer.. 'memory with you make me smile, not you'..
betul jugak ckp org 'sampai ble nak hidup ngan kenangan?'
sentapp aty aku ni hah...

entah ek, tp kalau tu la jodoh yg tuhan da tetapkan tuk aku, tak kemane..
tolak la sekuat mane .. dia tetap akan ada lam idop aku.
tp kalau da bukan jodoh..
bercinte la bagai hormon pon.... ttp xkan bersama.
that is fact! not fake oke adik2..

humm..~ tett!!! cop cop!
aku wase.. niat asal aku tadi.. nak berjiwang.. bukan berEmo...
aiyaaa.. lari sula tajuk.. ngahahahaaa....
pape la yopp.. janji aku hepiii kan...!

so, untuk menambahkan kejiwangan aku yang sememeyyy nye nga berbunga berkarat ni,
aku suggest kan korang layan lagu ni...

1. Katon Bagaskara - Dinda



2. Jikustik - Maaf

3. Katy perry - the one that got away

4. if i fell -maroon five


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
and the last but not least


.
.
.
.
.
.


.

.
sinchan theme song.. agagagaa
.
.
 hahaha, meroyan da aku ni kan..
sajer je nak kongsi lagu2 buat layan jiwang, tocin2.. kan kan..
humm...
''kadang2 masa dan keadaan tidak tepat untuk kita bersama,
bile aku single-kau ada special...
bile aku ada special-kau lak single..
terjerat dalam satu ikatan yang slalunya tak betul dan tak kene pd masa.''
susah kan... da takdir namanya.. ada sbb knp jd mcm tu..
aku pasti tuh..


okehh la .. aku nak tamatkan post ni..
will continued with new topik lak..


beselah.. sume ttg aku ,org sekeliling aku, termasuk la haiwan peliharaan aku dan jugak mende tak bernyawa yang menjadi hak aku.
ngee~~ sumtime ada la kot tulis sal korang.. 
saje na bikin howt..


oke yunk!
have a gud & sweet dream.
''baca doa sebelum tido k, basuh kaki skali''
assalamualaikum...
tk care
muahhh




papai... ZZzzzZZZzzzZZzz





idea penulisan oleh,

SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐