Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

01 September 2011

Eid Mubarak yg serba Sederhana

Salam Aidilfitri buat sumer..


 


Alhamdulillah... sebulan sudah kita berpuasa...
dan dapat pulak kita sambut syawal kali ni.. 
dengan penuh keberkatan,
pada yg dpt beraya meriah tuh, UNtunggla..
pada yg beraya simple2 mcm aku nie, BERsyukurlah,,,
sebab masih ada lagi insan yg beraya dgn serba daif.. tapi masih mampu tersenyum gembira..

syukur sgt,
Aidilfitri kali ni.. aku masih memiliki keluarga dan insya'Allah..
tahun depan.. ada 2 lagi insan baru dalam family nie..
kak ipar aku dua2 pon ngandung...
sukerr ngat aku ni hah..

=)

Tahun lepas da beraya serba mewah ngan Abah.
ke Penangg...
nie tadi adik aku call.. dorang da kat kuantan..
nak ke Air Terjun Lata.. [mane ntah] ..
lau dpt join best tu.. huhuu 

xper la... xlama lagik..
insya'ALLAH aku akan transfer keje Kat melaka..
so aku kene la belajar hidup serba sederhana,
macam dulu2.. dan jauh dari abah..
soB soB... 
agakss sedey..
tp dalam aty, xsaboo nak dok melaka..
beshh nyer...
dapat la aku dekat ngan best fwent aku sumer...

muaaaahhhhahhhhh..
sukerrrr..

n Now... Im still single...
rasa lebey better ..
dn tenang...
now nak saving dan belai my BUBle K..
akan kuar pas raya nie.. xsabakkkk..

excited terlebey lak dak nie..
hehee...
pape pon Guy.. gall...
'Selamat Hari Raya'
Maaf Zahir Batin'
ampunn kan sumer silap salah cik aren yerkk..
andai ada terkasak bahasa .. terwat kowang kecikk aty ker...

salam syawal...



eMosi tak berbelah bagi oley,


SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐