Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

11 Mei 2011

Putus cinta bukan pengakhir hidup kan...




''abg perlu cari hidup abg dulu.. bila hidup nie da stabil abg akan cari aren''..
tu la kata2 dia yang wat aku rasa sakit sangat.. betul la cakap orang...
''Bercinta lama2 nie tak elok, ilang manis dia...''

urm tapi apa nak kata... takdir bukan kat tangan kita..
nie suma kerja Tuhan... DIA yang Maha tau, apa yang terbaik untuk kita..
apa Yang paling penting.. hati kene kuat terima ketentuan tuhan..
aku pon hadapi yang sama,
takperla.. cinta sesama manusia jer, mana nak kekal.
bila sesuatu da jadik.. tak ada saper yang mampu dipersalahkan.. 
tapi aku takkan lupa segala janji dia..
''abg janji kan jaga by baik2''
''abg selalu sayang kan by''
tapi semua tu hanya sekadar kater2 jer..
untuk apa sekalipon alasan...
ni semua takdir.. aku redha.

NOW... 
aku kene tabah. 
gigih menjalani hidup dan hari2 depan.
aku kene kuat... be strong Aren ...

dan aku berdoa, Moga Tuhan temukan aku dengan insan yang terbaik,
yang mampu membawa aku ke jalan yang baik.
yang mampu menyejukkan hati dan buat aku bahagia..
insya'ALLAH...

so gurl kat luar sana,
if satu hari nanti boyfriend korang berubah...
dan tak macam masa hangat bercinta... be ready gurl...
hati kene kuat dan berani terima kenyataan.
kadang2 kebenaran memang menyakitkan, tapi itu la yang terbaik.
kita jer yang susah sgt nak terima kenyataan...


 


nota kaki kiri : jangan takut terima cinta.. hanya kerana kegagalan masa lalu..




SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐