Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

11 Februari 2011

SAper Soal?? Aku jawab Jek!!                                                  

(Q&A session)                                                                            

tag dari CACa iramagamelandomba!! :)

 


Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?                      

soalan nie kater 'Benda' kan?? so jawaban aku adela...

 

  1. laptop & kelengkapan nye... 

     

  2. henpon  

      lau ley nak tuka

  3. lulu &bobo (teddy)   

   


  1.  eye/brow liner 


  2. Buku Nota dan pen      

Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri?
Celcom Broadband. tapi lembap macam sampah!!
 

Di mana tempat korang ingin melansungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?
urm.... nak wat kat Rumah la. tapi dek kerana uma aku kecik... rase2 kene wat kat dewan kot..  tema kaler aku nak krim merah... pastu simple2 jerk...


Adakah korang sedang bercinta sekarang?
Yup.. sayang sama dia.
Go to fullsize image




Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Hanya Tuhan Yang tahu.. Insya'Allah sampai ke akHir Hayat



Di mana korang selalu berjumpa kekasih korang?
erm.... kat tempat dia keje kot... jarang la dapat jumpe dia lorh.. :(



Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?
Remaja?? yess i'm still teenager kan kan kan... 


Apakah nama penuh korang?
Nurfazreen Mohd Shariff



Antara emak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
Urm... same jerk... xader lebey takader kurang... kerana aku adalah aku...


Namakan orang yang korang betul betul nak jumpa dalam hidup korang?
Jim Carrey.. Boley bawak dia datang malaysia ke?



Adakah korang basuh baju korang sendiri?
yep.... 

Di manakah tempat korang betul betul nak pergi?
Paris... Oh Eiffel Tower Ku...



Pilih salah satu, peluk atau cium?
Pelok dan Cium sekali Gusss!! mak kan  gelojoh.. hahahahaaa...


Beritahu tiga benda tentang orang yang tag korang?
actually dia tak tag. aku curik jer..



Lima perkara yang korang sangat sangat sayang dalam hidup korang?
Keluarga^harta benda^duwet^BF ku



Lima lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?

urm... wat masa nie aku jarang spent time dengar lagu tapi ader la beberape lagu yang aku suker..

4.2 NE 1 - its hurt




5.Miss A - Bad girl, good Girl.




6.AdaBand - Syurga Cinta

Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
06.november.1988 , nak pi makan MC'D boley??


heheheee....
aku nak tag kat...


1. Amoi
2. Irene Nadia.
3. cik intan
4. Budak Nakal

dan sesaper nak amek silakan

SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐