Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

07 Februari 2011

keserOnokan bila bersama mereka..

p/s - gamba lam post ni terpaksa dibuang @ diolah.. kerana... hamba sudah menukar imej.. :)~
jgn maraa aa

Alo2 'Salam Satu MALAYSIA'
rasenyer tak terlambat Kot nak ucap 'SELAMAT TAHUN BARU CHINA'..
hehee~~
biler kiter teliti kiter sumer nie lau time rayer tak kesah la ..
raye ape pun.. satu malaysia nie sakan..
bukan sakan beraya sangat,
tapi sakan bercoti.
aku pOn same la..
tapi dek kerana aku tak berape nak sehat...
so cuti aku hanya la kat uma..
berteman kan laptop ngan HP..
menanti mesej dari teman2 rapat tak luper cik abang..

hehe~~ nie yang aku nak citer nie...
balik melaka aku kuar ngan mas...
pi makan.. pusing2 satu mp,
mulet pokpet POKpet NGumpat,
biasela.. lame nooe tak jumper kan.. windu la konon...





amacam okey?
karok dulu.. tapi apakan daya..
aku nyer sore mengalahkan RAMLI SARIP .. borhh!! (bak kater iRa adek aKu)

pastu sampai uma melayankan mak ngan anak orang yang mak jage....
nama dia siti.. bukan men petah Mulot.. pastu cakap ganazz..


adoi... windu lak kat mak... teringat SAMBAL UDANG mak...
nyUm!! Nyum!!

uis... pastu biler balik kuantan..
sesampai jerk... sempat ag pi pusing2 satu berjaya..
bek punyer..

hehe~~ dari kiri:ibu,ijat(ader isha terlindung dek ijat),aku,ika dan abah.. Ira tukang amek gambar..
satu family nak kongker tempat urut nieh... tapi the best thing..
tak saper pun heran... dowang tak berminat kot.. tapi kiterorg da jadik tempat 'MESTI' singgah~~





 nie apehal lak??
huhu adr aku,ika dan iya..
saper lak interframe kat blakang nun? huh! ijat upenyer..


nie aku dan ika,
sajer aku menyOrok belakang dia.. supaya tak la ketara sangat kegemokan aku nie hah..
hehehee amacam cun tak kiteorang?


iklan jap~~
'goyang.. goyang.. goyang kepala goyang...'
aku: 'woi joget lerrrr'!!
iya: 'adess segan la makcik buah tu pandang sini"!!
aku : lantak kan~
iya: 'yesszza goyangggggggggg..."

hahahaaaaa dialog cipta jerkk~ sajer tambah perisa..


 nie si kenit, da macam kat taman tema dia wat..
panjat sane panjat sini..
seb bek aku pat pujuk dia dok diam2
dan wat muka normal...(slalu wat muke alien)






n
SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐