Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

05 Februari 2011

Bilaa ku kenaNggg~~~




..aku buka Kad Hari Jadi itu..
kelihatan sangat lusuh dan lama..
hati bergetar... pipi rasa panas sangat...
satu persatu kenangan bermain di minda...
siapa pengirimnya? bibir mengukir senyuman..
kenapa aku masih menyimpan kad hari jadi ini..
'6/11/98' masih pekat dakwat pen hitam yang mencatat tarikh..
kad hari jadi ini dikirim..
pantas jari aku mencOngak...
13 tahun dulu..
pada usia ku 10 tahun... aku menerima Kad Hari jadi ini bersama sekotak hadiah..
hadiah aku tahun tu... music box dua ekor angsa kristal.. bila aku putar kan kunci  nya..
lagu yang dimainkan sangat merdu... wat jiwa tenang... walau hadiah tu da tak ada..
aku masih ingat rupanya.. segar dalam ingatan... biler angsa berpusing... lampu berwarna hijau memancar
terpegun aku... bila melihat keunikan hadiah hari jadiku tahun ini..
setiap malam aku pasti memutar kunci mucic box ku.

arhhhg...
mata ku terpegun lagi pada kad hari jadi ini..
Ye... Kiriman dari Abah...
insan yang paling aku sayang...
walaupun tak ditakdirkan aku membesar bersama abah...
tapi abah tak penah lupe hari lahir aku..
dan sehingga kini aku masih simpan kad hari lahir ku pada usia 10 tahun ..

Abah... aku sangat menyayangi mu...
terima kasih untuk segala kasih sayang mu...
dan aku akan tetap menyimpan kad hari lahir itu...
kerana ia cukup bermakna bagi ku...







SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐