Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

15 Januari 2011

Rakan2... aKu kontrak ngan KNM 2 Bulan... dan satu lagii...... AKu.........................

p/s - gamba lam post ni terpaksa dibuang @ diolah.. kerana... hamba sudah menukar imej.. :)~
jgn maraa aa 

Salam sumer..
FUHH!!
actually aKu xtaw nak start dari mane..
lama dah tak aku Update blog tersinta aku nie...

KIsaH aKu dan KNM..




let me start with KNM Gebeng...
erm.. 3 weeks aku dgn KNM as NDT Clerk..
atau nama panjang nyer,
'NON-Destructives Testing Clerk'..
keje nyer agak simple.. taPi aku maseh lagi dalam proses blajar..
replacement untuk ndt clerk yang nga cuti bersalin..
Okey what, aKu banyak gak dapat pengalaman...

1. REpORT yang nak kene key in..
2. Apply Material/equipment requisition ngan GOOds receive Note.
3. Interaction/communication ngan branch laen. dan dgn org2 yg lame2..
4. melayan kerenah aBg2 NDt yang ramah tamah..

Best nyer keje sini... staff NDt baek2... dan sorang akak QC..
Kak Linda.. Pon baek dengan aku,
kengkadang aku rase cam nak tergelak jer. mane tak nyer..
Aku kat opizz da macam budak innocent jer, heheheee..
cover ayu ke?? tak la.. aku dengar nasihat aBah ..
jangan suker nak 'huha huha'...
sebab tu la aku jadik senyap sunyi...
malu pun ye Kot...


erm. teringat first day aKu kat sini.. mang agakss lawak la...
da la aku tak selesa langsung dengan aper yang aku pakai..
then, dua hari pertama aku tak pegi makan.. cakap da kenyang..
padahal aku malu yang teramat beno nyer..

kah kah kah..

hari ke-3, baru la aku berjinak2 dengan kantin..
beli makan kat dalam opiz jer... segan siot..
and till now aku still segan ag..
bila kak linda ader baru aku makan kat kantin.. huhuuu.

erm tu jer kot stakat nie...
aku suker keje sini.. tapi aper nak kater..
tak ada kekosongan kat sini..
takper la.. dapat 2 bulan pengalaman nie pon da cukup beharga bagi aku.

okk ceowwwwwwww!!

peace No war!


SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐