Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

18 Januari 2011

MOVIEe terbaekk ( untuk si cintan macam haKuu)


he's just not that into you. 
An interconnected group of young adults navigates their relationships.
From the shallow end of the dating pool through the deep,
Murky waters of married life.

cuber kowang teliti maksud kat atas.....
actually tu taJuk movee yang aKu baru pas tengok kat  channel HBO..
mang citer nieh terbaik………… best giler2..
citer tentang relationship..

-pasangan yang berkahwin,  dan curang.
-pasangan yang da idop bersama selama 7 tahun dan maseh tak kawen2.
-seorang pompuan yang mencari cinta sejati.

Citer nie mang sweet dan bagi kiter kesedaran,
Hargai la aper yang kiter ada..
Sometime, kiter langsung tak sedar .. sebenarnya ape yang terbaik buat kiter…
Dah ader depan mata kiter.. kiter je yang tak penah sedar dan tak Nampak..
Lagi nak mencarik kesempurnaan yang sebenarnya bukan milik kiter..
Ada pulak yang cuber menipu diri sendiri, lastly tersedar.. memang tu yang
Kiter perlukan dalam hidup kiter dan yang membuat hidup sempurna..


okey Guys... Hope kowang tengOkk la.. seriuss.. citer nie beshh...
http://hddb.net/ecs_covers/hes-just-not-that-into-you-blu-ray-632095-large.jpg














SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐