Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

23 Januari 2011

Baby U so One in a Million..~~ (+.+)


Tahap kejiwangan mang 0.2%... 
lagi 99.8% lebih pada kekecewaan dan trauma dengan cinta..
aku bukan la nak stat yang aku nie da putus.. mang Pon belom..
cume now aku rase macam nak putus kan kepala si dia..
tu jee..

erm... 
actually, CInta nie mang susah nak dijelaskan ... betol tak?
biler jatuh cinta sumer nampak indah jer..
segala nya macam sempurna dan buat appy jer... 
tapi tu sumer pada awal2 jer kott..
tunggu setaun dua... tak macam tuuttt lak rase kan..

aku nie da nak 4 tahun da dengan si dia.
mang aku sayang yang amat kat dia..
sampai kengkadang rase macam tak ley tanpa dia..
even mak,abah,ibu,abg2 .. kawan2..
sumer tak setuju aku terus dengan si dia.. tapi aku tak peduli..
bagi aku.. si dia sempurna..

si dia baek dan sayang kan aku..
cume..............
agak panas baran... dan tak ley kawal marah..
walau macam tuh... si dia xpenah nek tangan kat badan aku.. 

dan si dia terima aku seadanya..
si dia tak pernah merungut dengan kekurangan aku..


mungkin si dia orang susah, dan xbelajar tinggi macam org laen..
tapi aku sayang..


susah kan nak faham .... 'CiNta' nie??
Mesti ader yang Pk aku ni bodo..
sebab sanggup bagi orang sakit kan aty aku..
demi cinta..
entah la..


aku pon tak tau nak kater...
si dia  dapat buat aku rase disygi..
sometimes.. 
si dia ader gak terkasar dengan aku.. 
kater2 agakk pedas..
tu yang wat aku sedey sangat..

yang lebey2.. aku hanya berdoa moga tuhan bagi aku peluang...
untuk bersama si dia.. jalani hidup dengan si dia..
walau pon dia banyak kekurangan... aku tetap pilih dia..
kecuali dia yang tak pilih aku.. so aku akan bawak la hati aku ne..
 soB2 sOb.. sdeY la plak jiwe aku nie..

rase sesangat la kosong dan kontang...


 p/s - jalani la ape yang telah ditentukan dengan usaha dan kecekalan agar segala takdir itu adalah yang terbaik dan mudah2an jalan yang menanti di depan menjanjikan kebahagiaan buat kite  






SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐