Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

08 Disember 2010

SOaLan TeRJaH DaRi MeDiA..

ape gaknyer Perasaan jadi artis .. yang banyak majalah2 interview.... dan tanyer soalan2 peribadi ek??
erm... Jom layan... 
1- filem terbaik pernah anda tgk
semua filem lakonan JIM CAREY... dan jugak filem lakonan/arahan P.RAMLEE...

2- lagu paling diminati 
erm... ape ek??    lagu kesalah indah - NUMATA......  coz menyentuh hati...

3- buku yang terbaik pernah dibaca
kehkeh... yang nie mang lawak.....
aku ni minat plak membaca kan kan kan... baca majalah aku suker ar...

4- makanan yang paling anda minat
Chicken Chop ( Dek kerana terikot2 akan naPsu makan adek2 aku

5- adakah anda mempunyai teman istimewa?
Mestilah..... sebab i bukan lesboo .... okiess
.
6- apa pengalaman indah bersama teman istimewa anda itu?
Alah... Normal lah macam kau Jugak...... spent time bersama adalah perkara paling indah bagi aku..

7- apakah kelebihan anda?
Boleh Kentot .. walau pun Time tidoe... hebat kan...

8- adakah anda masih sayang kepada bekas kekasih anda?
Tidak sama sekali... walaupun segi empat sama ataU pun 'sama2 menjejak mimpi ...' hahaha... tidak sama sekali...

9- apakah perkara paling sweet pernah anda buat?
erm... masak bubur Untuk kawan2 yang kelaparan.... dan yang paling best... biler menu Tu... dowang yang request... sweet kan

10- apakah benda yang paling anda ingini?
Now.... Teringin sangat nak beli e72... tanak i-pon... tanak blackberry... nak E72 gak... ermm....

11- apakah cita - cita anda?
Nak jadi seorang usahawan.... paling Koman Pun aku nak jadi owner restaurant BUBUr... 

12- dimanakah tempat yang paling anda hendak pergi?
Nak pegi PARIS... Eiffel Tower.. aku janji aku akan datang memeLukmu...

13- adakah anda seorang metroseksual atau biseksual?
sorry,i'm straight :)

14- apakah yang paling anda sayangi?
kerana soalan ini.. bermula dengan apakah... jadi ia adalah.. laptop baru saya dan handphone c9o5 sayer yang hampir ke zaman kejatuhan nyer nie..

15- apakah harapan anda sekarang?
Tak ader ape harapan pun...

16- siapakah yang anda paling ingin temui?
entah ek..... kalau dapat jumpe jonny deep ataU jim carey... kire best da tuh..

17- apakah ciri  - ciri kekasih idaman anda?
Yang sayang kan aKu... dan bukan kaki Pukul punyer olang meyh...

18- perkara paling penting dlm idup anda
Keluarga, success dunia dan akhirat... Duit

19- perkara yang bakal dilakukan selepas ini
Nak maen game the sims 3....

20- kepada siapa yang anda bakal tag?
NaK tag kat sumer Blogger yang comel2, cute2... singgah kat Blog aku nieh!!...


da.....................

             
SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐