Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

08 Disember 2010

keSawangan BLOgg Sayee..

****assalamualaikum..****
 


Baru la paham erti ' have no time'.. untuk berbLogging.... kehkeh~~
rasenyer da beriBuu tahun aku takk hyper post blog...
lau bukak Pown takat... tengokxx2 jer...

aku daa tak bernapsuu serakah da nak berBlogging nie..
Rase malass tahap ke-5 da menghantui aku..
tapi kekadang terasa gak macam nak start balik..
cam dulu2...
gengBlogger Pon aku da tak jengukk da...
sejak2 ada kes malware merebak...
aku jadik malas nak ping Blog...

aduiit....
rindunya kat life masa keje ampang dulu...
life yang penoh ke-enjoyan tahap-2...
bersosial bersama teman se'toilet.,...
heheee~~ cik amoi...

 ♡ ~MIZZ AREN™~ ♡
SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐