Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

20 Jun 2010

...Xbest Nyer Biler kene asma....

p/s - gamba lam post ni terpaksa dibuang @ diolah.. kerana... hamba sudah menukar imej.. :)~
jgn maraa aa 
 Salam PetaNg dari cik aren
Erm rini masuk opiz lik.. 
semalam aku tak sihat.. coz asma... so Mc sehari... 
seb bek la Doc. Hospital Ampang bermurah hati nak bagi aku cuti sehari...
Fuh... pengalaman aku mengadap sesak nafas.... Tuhan jer la yang tau.....
badan lembik jerk... n the best part is... aKu kene alahan ubat.. sampai kembang bijik mate aku... errr... betape bengang nyer ati aku... nak tak nak .... kuat kan jugak semangat,
biler tengOk2 balik muka aku kat cermin..... lawa gak aku nie time mata macam anak jepun
wee~~ heheeee.....
entah la...
aku nie da terbiasa dengan alahan ubat ubatan...
tapi serius... sakit asma.. yang paling teruk... baru la nie aku gase..
sampai tak bole nak Pk... cara nak bernafaz.. sedey pun ader...
seb bek la abg aku yang No 2... en raemy ensem.... ader...
dia la yang menganto aku ke ospital ampang... ditemani... cik besties tersayang ku...
Huuhuu.....aku nak gak attach guper aku time mate aku sepet... dan santeq.. wee~~


Walau pun aku tak se'santeq pompuan2 santeq kat luar tu... tapi aku tetap suker cakap aku santeq..bukan sebab aku 'si loser' yang perasan santeq... tapi sebab aku menghargai setiap inci pancaindera kurniaan illahi, serta setiap kelebihan dan kekurangan yang tercipta...
apa yang penting badan aku sihat... dan aku mampu nak jalani kehidupan yang penuh liku nie...
sOOo... for the fancy chubby Gurl outsiDe... HArgai lah Diri anda... selagi berpeluang merasai nikmat yang ALLAH s.w.t  bagi kat kiter... Gemox pon.. ape kesah... kan kan kan.... huahuhhuuu....

salam dari mizz aren..


SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐