Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

11 Jun 2010

( ='o'= ) keRajaan Hamster ( ='o'= )


Salam petaNg sumer...
HaRi nie aKu naK citer perihal hamster affair ku... 
Lala n Family... Kiki da hilang dan aKu ader bg tau dalam post 
sebeLum nie kan.. isk isk ... xmoe citer la...
wat sedey atI aku jerk...

huhuuu bape aRi nie aku banyak gak capture gambar2 hamster ku itu..
bese la...
pasni aku nak amanahkan penjagaan sepenuhnye.. 
pada mal...
taKper la...
itu yang terbaik...
aKu nak bela pun xtaw la... mampu ke tak nak bagi perhatian penuh...
bek aKu serahkan jer pada mal .....

Hah Kat sini aKu upload kan sekali beberapa gambar kiki dan anak2 nyer wat tatapan.. dikala aku rindu nanti.. ades... sedey la pUlak...
~~JOM teNGok~~

Sebenarnyer... idea nak membela hamster nie sume starT biler En Azam (ayah), ex personal driver Company aku [current june]...
bercerita hal hamster pada aku n mal yang mang boley tahan suker
pada minatanG syumel nie...
so kami pun try bela...n mang terBukti... membela hamster tak susah...
just bagi makan.. kemas sangkar... n pastikan air minum sentiasa ada..
*hahaaa... time susah biler hamster beranak bebanyak.. tu je la... yang 
lain... senang jer.. k check Out la pic nie k.. sebagai penutOp post aKu for dis 
tyme........ 

hah... tenang rase aTi... teNgok anak2 akU nie....terHibur sangat rasa... mang lau silap pegang.... kang kene gigit jari aku ...pape Pun...aku sayang lala n it kidsdoo.... okies... sampai di sini sajer ... next time aku citer lagi perkembangan Haiwan peliharaan aku .... muahhhhxx salam sayang dari cIk aren~~dear my baby Blog





SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐