Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

26 Jun 2010

Mizz Da aDer Bunny Jaga Blog Mizz... ♡ it

..........................Salam Pagi..........................


hai sume... Hari nie aku menyambung HIAS DALAMAN baby blog tersayang ku ini..
dan Now baby blOg aku da ader BUNNY... MR BUNNY ensem... yang aKan slalU say HI..
Untuk sumer tetaMu kehormat aKu......
weeee~~~ hah Just nak inform Tu jer... kehkeh.. wokies.. jangan luper CheckOut BloG akU k...
Teruskan MemBlogging... salam..........................

..............................................................................
Profile Mr BUnny 
✿  NAMA         : Mr BUnny
✿ Tarikh Lahir  : 26 Jun 2010
✿MAMA           : Mizz Aren
✿ STaTus         : BujanG
✿ Ciri2 Wanita Idaman :  Cute , Baik Hati, Penyayang... Pandai Bercucuk tanam..

p/s- wakakaaa.... sajer tokok tambaH..... Layaannnnnnnnnnn

MR BUNNY



 

~MIZZ AREN~

SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐