Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

03 Jun 2010

٩(×̯×)۶ KerJa aPe Yang dicari?? ٩(×̯×)۶

Di saat ni...
keyboard aku tekan untuk meluahkan rasa yang terBuku dalam jiwa..
sejak pagi lagi aku , da hilang aUra bekerja.. Mood yang selalu ceria ..
da ilang.. hati pun rase macam ader 'heater'.. seperti cerek air...
yang da menjerit ... mintak matikan gas..
Now all the thing kaT opiz nie..
da xada makna lagi wat aku..
tiap sudut yang aKu tengok..
hanya pandangan kosong... tak sepeNoh Tong sampah tePi meja aKu nie..



walauPun macam tu aKu pastikan akan meRindukan setiap detik kat syaRikat nie..
syarikat tempat keje aku yang banyak mengajar aKu erti hidup..
dan tempat yang telah mendewasakan aku...

aKu dan aKmal. kami da Cuba wat yanG terbaik.. n di sini la tempat yang da menyatukan 2 hati bestiees.. menjalani ranjau hidup.. yang mungkin permUlaan untuk segala kejayaan,, iNsya'ALLAh..

p/s*    MAl , aku mendoakan yang terbaik wat kau sahabat Ku..
          walau apapun yang terjadi... kiter akan tetap bersahabat  
         sampai biler2...

SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐