Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

23 Jun 2010

❤Keluarga'' Mereka terindah❤

 salam pagi .....      
apa Motif aku bubuh gambar nie?? erm.. aku nak buktikan kat kowang yang ... kaseh sayang keluarga... dan perhatian yang mereka berikan selama  nie... merubah kiter menjadi seseorang... bukan sekadar seorang manusia yang tak ber'erti... huhuuu...... Time nie aku darjaH 3 ke 4... tak ingat la...



Nah... nie Buktinyer...


 
 Aku da menjadi debab dan montel...
time nie darjah 5 .. lau tak silap akU la...
hahahaaa.... sumel taK??










Okies... masOk isi cerite aku rini...  :)


Hari nie rase rindu pada..... Keluarga....Mak,Abah,Ibu,Abg2 ku, Adik2... anak buah... dan se'isi keluarga ....
heheheee ramai la plak kan.... orang kater...
"hargai lah keluarga kiter, sayangi mereka sebagaimana mereka menyayangi kiter...."
Thats why la... aku selalu cuba untuk hargai keluarga aku selagi mereka masih ada... Abah... walau jauh... tapi selalu dekat dalam hati nie...
Tapi... Aku bercadang nak keje sementara ngan aBah... kat resort abah keje skarang... Kat Balok Seaview,Kuantan... Dapat la.. dekat dengan abah... takper la... walau kejap... taPi dapat gak aku tebus moment2 yang mungkin da terlepas... dan berlalu oleh masa....
Cewahhh....~~ bermadah pujangga la plak aku nie..!!

erm., teringat masa lik melaka tu hari....
dapat kuar ngan mak... n bagi mak sikit wet sopin... hehehee... tak banyak..
biasala... baru nak idop kan... tetiber nak benti keje lak... maken buntu la jadi nya... tapi takper.. aku rase cukup puas hati walau hanya dapat bagi mak sikit wet banje.. okey la tuh kan kan kan... pasni aku bagi ag...lau ader rezeki lebey...

erm, best la... kuar ngan mak n dapat Teman mak aku bershopping...
jalan satu melaka sentral... maidin... boutique peace... 
IKot mak carik VCd karaoke.... 
hari2... makan kat 'Restoren nasi aYam bebOla....
pastu nek bas lik uma... sampai uma... layan karaoke ngan mak,
malam lak... ikot mak kuar ngan Pakcik...
makan kat tequerah Bistro hang tuah mall...
Best la gak , tengok warga2 emas berkaraoke....

Mang setiap moment tu aku hargai sangat...
sesungguhnya aku sangat2 merindukan masa bersama keluarga..
Mungkin aku akan merasa kebahagiaan bekeluarga bila da kawen 
nanti... taPi tu entah biler la kan..
Now yang aku tau... keluarga aku adalah segalanya...
Tanpa dowang... Im Notin!! 

Love U mom, dad... coz u gave me this wonderful picture of life...
all the sweet moment always lock in my mind, and will be save
in my heart...
I will remember all your though... and care...
i will love u .. as much as You care of me...
ThanK You For this Love....

She's my mom...
the Greatest woman in my life...
she makes me understand...
what is life actually mean...

she gave me the chance...
every second , when i make mistake...
she let me know..
what i really want to know.
and all thing i curious About...

she never stop me...
when i argue with her...
She never show me her
feeling... when i make her sad...
when i quest many thing..
and when i never listen...

she always give me the forgiveness..
and ...
she always believe in me...
when no other believe me...

she always by my side...
when no others...
want to care of my self...

cOZ... She's My mother...
she Know her Daughter well..
she know...
i will be change...
as who am i today...



the Gurl.. Who start listen for her mother...
and the Gurl... Who really Love her..
Thankz Mom... For Everything....
'Puan KhadijaH Binti Haji Md Dom'
The Greatest woman in my life...

Aren sangat sayang kan mak...
setiap kali melihat garis halus diwajah Mak...
aren SeDar... tiap hari... usia makin menjangkau...
Kesihatan makin tak menentu....
Hanya Pada ALLAH s.w.t Aren berdoa...
Moga Aren berkesempatan... membalas...
seGala jasa dan pengorbanan mak selama nie...
     
p/s-
Cik aren nga sedey... n toucin... dengan penulisan sUndiri... waaaaaawaaa... heheeeeheee... Moga Tuhan mendengar Luahan hati seorang anak yang selalu kesal.. sebab penah wat Mak abah dier kecik ati ... sebab nakal sangat masa kecik...  Nak argue jer keje die... tapi mak abah tak penah jentik mulut mashem dier ... So adek2. jangan suker lawan cakap mak abah k. Layan kan jer ape dowang cakap... Coz ader Bek nyer kater2 mereka tu..... percaya lah...

Salam Dari Mizz aren.


 
SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐