Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

16 Jun 2010

( ̲̅:̲̅:̲̅:̲̅[̲̅ ̲̅]̲̅:̲̅:̲̅:̲̅ ) demam la Pulak

Salam petang Dari Cik aren..
sick by Yesthisismyday Cartoon.
Rini badan tak baper nak sihat la.. batok pun agak kritikal... sempit penafasan aku..
dari pagi lagi aKu da tak larat .. baNgon2 jer besties aKu tanyer.. ''larat tak nak pegi keje?''
erm.. aku pun blank nak menjawab.... yerlah... if tak datang .... gaji sehari dah Out da..
kan rugi...  
so aKu decide.. pg je la... Now , keje pun  tak banyak... 
ti sampai opiz ley tido...
sesampai jer kat opiz... badan rasa maken terUk lak...
mang batok tak benti2... sampai tekak da perit... seb bek la aku ader beli ubat kat kedai mamak tadi... 
  • panadol activ'fast
Go to fullsize image 
  • panadol soluber
Go to fullsize image
  • ubat batok wood
Go to fullsize image 
  • strepsil 
 Go to fullsize image

total RM 17.00 ?
hah itu la kenyataan nyer... bukan men mahal ag..
aku pon tak tau la macam mane dier kire... 
lantak lah.. janji aku dapat beli ubat...

*Lau aKu sihat, mang da lame mamak tu kene bambu ngan aku... tapi disebabkan keadaan

aku yang tak berape nak larat ... malas la nak argue... bagi kan lah mamak tu rezeki lebey ari 
nie...


Balik nie nak tido, rest kan badan... hope esok betambah sihat...
xnak la demam. xsukerla... erm... but , if keadaan aku maken teruk..
sok aku terpakse la Pg klinik.. cOz, taKot asma datang... err... ader bau2 macam
nak kene sempot terOk... adesss....
k.la... aKu nak sambung rest... seb bek bos masOk lambat rini... dapat gak aKu rest...
salam....


p/s- Detik yang aKu bilang... maken hampir... 
         moga segala yang tertulis .. adalah,
        yang tebaik.. untuk aKu. 
        


SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐