Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

11 Jun 2010

♥ Biler aKu menGhias BABy C905 ku ♥

Salam PetaNg ...

Just naK  kongsi... semalam kan.. aku pegi pasar malam... jalan punyer jalan aku ternampak accessories handphones(diamond sticker).... yang agak menarik perhatian aku... aku suker sangat.... sekeping RM4.00.
taPi amoi kedai tu cakap 3pcs RM10.00... so aku pun just amek satu ... untuk sesi percubaan....
Biler balik... akU pun memulakan sesi menampal...
sampai Mal BisiNg kaT aku... sebab dier ajak aku makan tapi aKu wat Bodo jer...
coz concentrate sangat ngan mende Tu ...

naH ini la hasil nyer!! 



inilah hasil kerja aku... n sangat2 puas hati... ti nak beli lagi...

Thankzz amoi ...
dier da jual kat aku sometin yang wat aku puas hati...
 next nyer sticker aku nak beli untuk hp K770i aku yang lame lak.... 

ok daaa.... my baby Blog

SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐