Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

30 Jun 2010

BersaHabat la Seperti SPOngeBob Ngan Patrick

p/s - gamba lam post ni terpaksa dibuang @ diolah.. kerana... hamba sudah menukar imej.. :)~
jgn maraa aa   Salam di malam Hari  

Hari nie aku berMOOD 'ber Sahabat' keh keh... ngader la pulak 'bunyik nyer....semalam aku teNgok citer 
 SPONGEBOB SQUAREPANTS,
ader satu part... Spongebob cakap kat patrick..
"Patrick macam mane dengan rutin Harian kiter? kalau awak keluar dari bandar nie? Semua nya kene dibatalkan ker?? (dengan nada sedey)" 

8.00    pg : Kejut patrick 
10.00   pg : Sarapan dengan patrick 
12.00 tghr : Tangkap Obor2 dengan Patrick 
1.00   ptg : MEN TENUNG2 ngan patrick

*kehkeh... sweet sangat..... kan , N lau tengok SpongeBob... mang tak kering gusi gelak jer kan... besh besh...Hah Now,  
Spong'Gurl lak nak take part... n kisah dua sahabat yang sudah berkawan hampir setahun... taPi mang  macam da lama kawan... iaitu....
jeng... jeng.... jenggg
Mizzz Aren ngan aMoi!!rabbitemoticon
 Rutin aku n amoi... Compare ngan SPongeBOb.. mang agak sama... 
8.00  pg  : mal kejot aren. 
9.00  pg  : Mal pg keje ngan aren.
10.00 pg  : mal sarapan dengan aren.
1.00 tghr : mal n aren tido kat Opiz...

OPPPSS... terBocor perangai burukss pulak.. keh keh... sweet tak? hahahaaa......  2Hb.7.2010... kiterorang da nak benti n rutin harian nie tak dapat la nak  diteruskan ag... huhuu... tocin la plak.. ape yang penting, sesaper kat Luar tu... lau jumpe.. ngan SPONGe'Gurl berdua nie... hati2 la yer.. coz kami nie mulut jahat... kehkeh. tak la melawak jerk.....  
papepun amoi... kat sini aku nak stat sikit la...
    rabbitemoticon
  • thank you for the all sweet moment we shared.
  • i will always remember you ,deep in my heart.
  • you're the one of the best gurl i've in my life..
  • i wish all the best for u, in u're journey.
  • jangan luper kat aku yerk...
  • kiter akan selalu berblogging... sampai Buhsan!! kehkeh..
rabbitemoticonadess... jadik touchin touch up lak aty tisu aku nie... aku sayang ko amoi... Kiter akan tetap jadi the part of sPongegurl... best besties in da world Insya'Allah...





whitebunnyemoticon~MIZZ AREN™~ whitebunnyemoticon

SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐