Aku(♥)Bukan Cinderela

Foto saya
seorang anak gadis kepada Mak Jah dan Pak Sarip , yang kini berubah menjadi seorang wanita dan isteri kepada lelaki yang dicintai nya En Ard... Insya'Allah.. jika rezeki Allah s.w.t beri... bakal menjadi ibu kepada sepasukan ahli pemain guli kampung.. hehe.~

Blogger (♥) Tegar

12 Mei 2010

RutiN Harian Ku Hari Nie

salam......
ari nie macam biaselah.............. melalui hari aku ... kat Opiz...
dengan KEBOSANAN... tahap SuperSAYA ....
macam nak giler.... buhsan BUHsan Buhsan...

Workshop by gcbb.
k i s a H    a r i   n i e    b e r m u l  a.................



bangun pagi.... terpisat2... pastu kelam kabOot pegi    mandi...yang best  nyer.... bukak2 mater... tengok akmal sayunk aku tu da siap pakai  baju kurung pink dier....  ◕‿ 
lariiiiiiiii..... da lambat nak masOok opiz..... Tidakkkk!!     
[padahal aku ngan mal mang da jadik rutin masook opiz lambat...] 
aku da start terpisat2 balik... adei ngantook nyer bijik mater aku....urm... bukak sat Blog la.. facebOok skali... adoyai.... buhsan ♪♥♫◦°° 
erm saket pewOt... pi berak jap ar........ hahahahahaaaa preeeeeeeet 
Hah... Bersedia UNtuk Pegi LUNch ngan mal, kak Peyos n syamil.... makan aper yer..... last2 aKu deside nak makan nasi  ngan ikan keli sambal ngan saYor sikit.... NYum  nyum... 
Pergi Bsn, baNk in duit, wat SIJIL sIMpaNan PreMium Bos.. Pegi Cimb, ANSB Bos.... BUHSAN!! Layan InterNet sat!!  
yeaaHAAA!! Time To go Home.. dengan mal. sePantaS Kilat...meninggalkan Opiz.. pi lintas jalan dan nek bas Untuk balik ke sri Nilam. 
Home Sweet Home....
'saya nak balik BiLik saya!' 
Aku ngan mal Bagus Punyer titoe... sampai tak hingat dunia..bangun2 ley lak aku Gado ngan Ch8.... bengang tol....erm.... sedeyyyyyyyyyyyyyy

......cONcLUsiOn Nyer D' cNi......
aku melalui ari nie dengan penuh tak ader erti... anyway
aku bersyUkur atas segala yang tuhan dah tetapkan...

                   .. MIsz aren ..               



SuKer.....? נαηgαη ℓυρє ƒσℓℓσω n кℓιк 'ℓιкє' ƪ(˘⌣˘)┐